sobota, 21 maja 2011

Ognista

Sophie Jordan "Ognista".

Ta książka jest po prostu BOSKA! Moim zdaniem dorównuje fenomenem książce Aprilynne Pike "Skrzydła Laurel".

Ukryta prawda. Śmiertelni wrogowie. Zakazana miłość. Nowa fascynująca bohaterka, wyjątkowa nawet w swoim świecie.

Jacinda tęskni do wolności i buntuje się przeciw oczekiwaniom innych. Gdy łamie najświętszą regułę swojej wspólnoty, o mało nie kończy się to tragicznie. Piękny nieznajomy daruje jej życie, mimo że poluje na takich jak ona. Jacinda jest bowiem dragonką – potomkinią smoków, a jej najsilniejszą bronią jest sekretna zdolność do przybierania ludzkiej postaci.
Zmuszona wraz z rodziną do ucieczki i zaszycia się w świecie śmiertelników, Jacinda usiłuje dostosować się do nowego otoczenia. Marzy o Willu, zachwycającym i jednocześnie trudno osiągalnym chłopaku. Will i jego krewni są bowiem myśliwymi, powinna więc za wszelką cenę go unikać. Jej smocza natura powoli usycha – i jeżeli umrze, Jacindzie pozostanie tylko życie w ludzkim wcieleniu. Dziewczyna stara się zrobić wszystko, by temu zapobiec. Nawet jeżeli oznacza to zbliżenie się do najgroźniejszego wroga.

Szukając w googe wyników hasła "ognista sophie jordan" natrafiłam na forum o książkach, a na nim w jednym z postów znalazłam świetnie napisaną recenzję. Nie skopiuję jej i nie wkleję bo zajęłaby trochę miejsca, ale podam link: http://www.ksiazkimlodziezowe.fora.pl/zapowiedzi,197/ognista-sophie-jordan,5506.html

PS. Radzę nie szukać w googe pod samym hasłem "ognista". Ja tak zrobiłam i wyskoczyły jakieś sprośne ekhem... rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz